Keyboard

Razer Huntsman Mini

بر یک اندازه متفاوت تسلط پیدا کنید

وارد ابعاد جدید مرگبار با Razer Huntsman Mini یک صفحه کلید بازی 60٪ با سوئیچ های نوری Razer شوید. بسیار قابل حمل و ایده آل برای تنظیمات ساده؛ زمان آن رسیده است که با فشرده ترین شکل خود ، فعال سازی سریع را تجربه کنید

سوئیچ های Razer OPTICAL

عملکردهای سریعتر ، سبک تر و نرم تری نسبت به کلیدهای مکانیکی ارائه می دهد و دوام بیشتری دارد زیرا به قطعات متحرک کمتری نیاز دارد که با اصطکاک کمتر کار می کنند و در دو نوع موجود است:

فاصله تحریک: 1.5 میلی متر | نیروی تحریک: 45G

فاصله تحریک: 1.2 میلی متر | نیروی تحریک: 48G

سوئیچ های بهبود یافته خطی RAZEROPTICAL

با ارائه کلیدهای نرم و سریع بدون ضربه لمسی ، این طراحی نسل دوم پیشرفت های قابل توجهی در صدای سوئیچ دارد، با حلقه های کاهش صدا برای کاهش نویز هنگام پایین آوردن کلید

سوئیچ های RAZERCLICKY OPTICAL

انتخابی مناسب برای گیمرهایی که ترجیح می دهند بازخوردهای واضح و لمسی دریافت کنند و به همان اندازه که احساس میشود رضایت بخش است.

شکل ظاهری 60 درصد

Mini دارای ردیف عملکرد ، دسته Home و NumPad با اندازه کامل نیست ، اما هیچ عملکردی را از دست نمی دهد زیرا همه این ورودی ها هنوز از طریق توابع ثانویه و میانبرها قابل دسترسی هستند.
ایده آل برای ستاپ مینیمالیستی یا کوچکتر که فضای میز عالی است ، ساختار جمع و جور آن همچنین به این معنی است که برای سفر مناسب است و هنگام بازی راحت تر قابل جا به جایی است، (به شما امکان می دهد راحت تر بازی کنید).

کلید های دوگانه PBT با چاپ علمگر ثانویه بر کناره کلید

کلید های این کیبورد گیمینگ 60٪ که برای دوام بیشتر طراحی شده اند دارای کیفیت عالی و بافتی هستند که هرگز نوشته های روی آن پاک نمیشوند و رنگ آنها بعد از مدتی استفاده از بین نمیروند و براق نمیشود. برای استفاده راحت تر هنگام اجرای دستورات و کلیدهای میانبر ، عملگرهای ثانویه چاپ شده در کنار کلیدها نیز اضافه شده است.

حافظه داخلی و نورپردازی از پیش تنظیم شده
ذخیره و فعال کردن حداکثر 5 پروفایل صفحه کلید بدون نیاز به نرم افزار همچنین میتوانید تنظیمات خود را در هر مکانی انجام دهید و با مجموعه ای از جلوه های نورپردازی Razer Chroma RGB ، آن را شخصی سازی کنید.

نتیجه گیری

در نهایت کیبورد Razer Huntsman Mini یک کیبورد ایده آل، کامل و بسیار سریع برای گیمرهاست مخصوصا گیمرهایی که فضای کمی روی میز خود دارند یا طرفدار ستاپ های مینیمال هستند. این کیبورد مقاوم در برابر ریزش قطرات مایع است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد همچنین میتوانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapes به تمام قابلیت های آن دسترسی پیدا کنید.
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *