Mouse

ASUS ROG Pugio II

ساخته شده برای حرفه ای ها

ماوس گیمینگ ROG Pugio II به صورت دوطرفه طراحی شده است و به نخستین انتخاب برای سریع ترین، مناسب ترین و بهترین گیمرها تبدیل شده است. Pugio II جدید که از سبک نمادین Pugio اصلی برخوردار است، دارای قابلیت اتصال سه حالته بی سیم یا سیمی، دکمه های جانبی قابل تنظیم و شارژدهی طولانی مدت باتری برای بازیهای بدون توقف، با یک بار شارژ است. با طراحی سبک وزن، هفت دکمه قابل تنظیم و روشناییAura RGB ، Pugio II بهترین سلاح فرعی برای هر گیمر حرفه ای است.

قابلیت اتصال سه حالته

ROG Pugio II انعطاف پذیری کامل اتصال را با گزینه های فوق سریع 2.4GHz ، Bluetooth Efficient LE کم مصرف یا USB سیمی ارائه می دهد. با یک سوئیچ مناسب در قسمت زیر ، فقط یک لحظه طول می کشد تا بین 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث LE حرکت کنید.

فناوری SmartHop

ROG Pugio II را برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. این دستگاه دارای یک سنسور نوری 16000 DPI دقیق ، حداکثر 400 اینچ در ثانیه (IPS) ردیابی و شتاب G40 ، و یک مکانیزم دکمه محوری برای پاسخ سریع و عملکرد دقیق است که پیروزی را در اختیار شما قرار می دهد.

دکمه های جانبی مغناطیسی قابل تنظیم

دکمه های مغناطیسی قابل تنظیم در هر دو طرف، یک ماوس گیمینگ دو طرفه و ارگونومیک را ارائه می دهد. این تنظیم سفارشی سازی Pugio II را آسان می کند ، بنابراین می توانید حداکثر چهار دکمه داشته باشید یا اصلا دکمه جانبی نداشته باشید و به تازگی برای راحتی بیشتر با سطح صاف تر و ارگونومیک تر ارتقا یافته است

سوکت سوئیچ انحصاری Push-Fit

سوئیچ هایی که به راحتی و برای افزایش طول عمر Pugio II، تعویض و جاگزین سوئیچ های فرسوده یا خراب میشوند.

روکش مغناطیسی

صفحه بالایی مغناطیسی سریع و آسان جدا میشود و نیازی به ابزار نیست.

لوگوی قابل برنامه ریزی و محفظه دانگل

لوگوی ROG با افتخار نمایش داده می شود اما قابل تنظیم است و میتوانید آن را بردارید و لوگوی دیگری را جایگزین آن کنید تا ROG Pugio II خود را واقعاً منحصر به فرد کنید. ماوس همچنین دارای محفظه داخلی برای دانگل بی سیم خود است که آن را تمیز و ایمن نگه می دارد.

سوئیچ های فوق العاده بادوام

Pugio II از سوئیچ های بسیار مقاوم Omron® با 50 میلیون کلیک استفاده می کند و عملکرد طولانی مدت فوق العاده ای را تضمین می کند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *